pondělí 31. března 2014

Příprava 11. týden - 24.3.- 30.3.

Vzhledem k tomu, že jsem se cítil dost unavený, bolelo mne koleno, baštil jsem paraleny a v pondělí jsem přidal i Coldrex, navíc mám tento měsíc naběháno už hodně přes původní plán - chtěl jsem dát v březnu cca 200km, možná 210, a ono to vypadá na minimálně 250km - rozhodl jsem se zvolnit, vykurýrovat se a současně se pokusit dát si dohromady koleno. Navíc mám k dobru 2 týdny tréninku, takže se nic moc nestane. Tedy tento týden zopakuji týden předchozí s mírnou modifikací a to, že vypustím úterní úseky, které nahradím cca 10km v tempu o málo rychlejsím než TM. Čtvrteční vypustím zcela a budu ladit na sobotu.

PO - volno - 32min volný výklus v mírném dešti přišlo celkem vhod.


UT - 10km - SPLNĚNO - vyběhl jsem na svůj okruh (3,350km) a měl před sebou tedy tři kola, začal jsem zvolna a zpočátku si hlídal abych nepřekročil @7min a když jsem zjistil, že je to úplně zbytečná starost, vykašlal jsem se na hodinky a běžel jen tak volně podle pocitu. Nakonec tedy z toho byla tempa po jednotlivých kolech @6:48, @6:31, @6:20. Co mne překvapilo, tak TFmax 161 a průmTF 155 byly dosaženy ve druhém kole, ve třetím byla TFmax160 a průmTF 153.
Večer ještě velmi pomalých 31min výklus.

ST - 60min - SPLNĚNO klidných 60 min pobíhání po lese, úplná pohoda a příjemný běh.

CT - 3 x 3000/3min pauza - NESPLNĚNO - byl jsem si jenom zaplavat a celkově jsem se zregeneroval ještě v páře.

PA - 60min - NESPLNĚNO - jenom částečně, byl jsem si vyběhnout s cílem maximálně se šetřit před sobotním během, bylo z toho 30min, pár krátkých kopců (cca 45°) a cítil jsem se dobře, koleno se taky hodně zlepšilo.



SO - 30km - SPLNĚNO - vyběhl jsem už v 5:30 ráno, dříve se rozednilo, tak jsem využil příležitost. Šel jsem stejnou trasu jako minulý týden, udělal jsem si rozpis výkonu z minulé soboty, k banánu jsem tentokrát přidal ještě gel a vyrazil jsem s cílem být alespoň o kousek rychlejší. Výsledek - čas o 9 minut rychlejší, ATF o 7 nižší. Je znát, že ten trénink asi k něčemu bude a je fajn si potvrdit, že to funguje.



NE - 60min - NESPLNĚNO - opět jenom částečně, dal jsem jenom 30min volného výklusu po sobotě a s překvapením se mi běželo výborně. Jsem v mnohem lepším stavu než minulý týden.

Váha - s váhou jsem spokojený...


k neděli mám 91,7.....


Žádné komentáře:

Okomentovat